Google camera for all Android - A7md tech

A7md tech

صفحه احمد للتقنيه تحتوي علي كل ماهو جديد في عالم التقنيه من ريكفري معدل ورومات معدله وروت لهاتفك وجوجل كاميرا وسوفتات للكمبيوتر وحل مشاكل الهواتف شاومي وريلمي وغيره

Subscribe Us

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Google camera for all Android

Share This

Google camera for all Android

Google camera for all devices_google camera for all Xioami_google camera for all realme_google camera for all asus

Asus
PhoneGoogle Camera Port

Asus ZenFone Max Pro M1

Asus ZenFone Max Pro M2

Asus ZenFone 5Z

Asus ZenFone 6

Asus ROG Phone II


Essential

PhoneGoogle Camera Port

Essential Phone PH-1

Google Camera TlnNeun build


Google

PhoneGoogle Camera Port

Google Pixel/Pixel XL

Google Pixel 2/Pixel 2 XL

Google Pixel 3/Pixel 3 XL

Google Pixel 3/Pixel 3 XL

Google Pixel 3a/Pixel 3a XL

Google Pixel 4/Pixel 4 XL


HTC


LeEco

PhoneGoogle Camera Port

LeEco Le Max 2

LeEco Le Pro3


Lenovo

PhoneGoogle Camera Port

Lenovo K6

Lenovo P2

Lenovo ZUK Z2 Pro

Lenovo ZUK Z2 Plus


LG


Motorola


Nokia


OnePlus

PhoneGoogle Camera Port

OnePlus 7 /
OnePlus 7T /
OnePlus 7 Pro/
OnePlus 7T Pro

For Android 9 and Android 10:

OnePlus 6/6T

OnePlus 5/5T

OnePlus 3/3T


Razer


Samsung

PhoneGoogle Camera Port

Samsung Galaxy Note 10/+

Samsung Galaxy S10/+/e

Samsung Galaxy Note 9

Samsung Galaxy S9/S9+

Samsung Galaxy S8

Samsung Galaxy Note 8

Samsung Galaxy S7

Samsung Galaxy A70

Galaxy phones running Android 10, 9, or 8
(Exynos & Snapdragon)


Xiaomi

PhoneGoogle Camera Port

Xiaomi Mi 9

Xiaomi Pocophone F1 (Poco F1)

Xiaomi Mi A1

Xiaomi Mi A2

Xiaomi Mi 5

Xiaomi Mi 5S

Xiaomi Mi 6

Xiaomi Mi 8

Xiaomi Mi 8 Lite

Xiaomi Mi Mix 2S

Xiaomi Mi Mix 2

Xiaomi Mi Mix

Xiaomi Mi Note 3

Xiaomi Redmi 3S

Xiaomi Redmi 4X

Xiaomi Redmi 4 Prime

Xiaomi Redmi 5A

Xiaomi Redmi Note 5 / 5 Plus

Xiaomi Redmi Note 5 Pro

Xiaomi Redmi Note 4

Xiaomi Redmi Note 3

Xiaomi Redmi Note 2
Xiaomi Redmi Note 7/Note 7 Pro
Xiaomi Redmi K20 Pro
Xiaomi Mi Max 3
Xiaomi Mi Mix 3
Xiaomi Redmi Note 8 Pro

ZTE

PhoneGoogle Camera Port

Axon 7

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages